Cerca

diumenge, 20 de juliol del 2014

Eres Negre Música Banyalbufar 19/07/14

Ahir es presentava a Banyalbufar una cita que no em podia perdre, era la III Fira Gastronòmica Eres Negre que a part de ser una ruta de tapes també hi havia concerts a partir de les 22:00h. Personalment no havia anat a molts de concerts Soul però els dos que vaig poder veure ahir em varen resultar molt interessants i impressionants. Si hagués de dir el que més em va impressionar d'ahir vespre sense dubte diria que va ser l'actitud que varen posar la cantant de Palma Groove Project i la cantant de Freedonia. Els dos concerts em varen sorprendre molt i sense dubte l'any següent m'encantaria tornar, ja que també el poble de Banyalbufar és molt preciós. 

Palma Groove Project











Freedonia















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada