Cerca

diumenge, 5 d’octubre del 2014

Maika Makovski Sea Music'14 | Beach Beach + Oliva Trencada | Es Baluard 03/10/14

Com molta gent sabrà dijous 2, divendres 3 i dissabte 4 hi ha hagut el Sea Music al museu d'art contemporani Es Baluard (Palma de Mallorca). Era un edeveniment que no em podia perdre, ja que havia un llistat d'artistes brutal. El dijous no vaig poder assistir, però el divendres i el dissabte sí. Aquí parlarem del divendres i pròximament penjaré el de dissabte. El divendres va estar afectat per la pluja però això no va fer que el Sea Music no continués. Va haver-hi una gran mena de concerts però personalment només vaig poder assistir a 3 i no em varen decebre gens. Els Beach Beach em varen sorprendre bastant, ja que no els d'havia pogut veure mai. Els Oliva Trencada varen estar brillants com sempre i aquest pic es varen decantar per un nou projecte de música africana. Finalment va ser el torn de Maika Makovski, una artista que em varen xerrar molt bé d'ella i mai havia pogut veure. El concert es va fer a aforament limitat i només varen poder entrar unes 350 persones (es varen quedar defora més de 700). El concert em va agradar molt i em vaig quedar molt plasmat de bona que és na Maika i també del bon so del concert. 

Beach Beach








Oliva Trencada









Maika Makovski






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada