Cerca

dimarts, 9 de setembre del 2014

Festival Creaction 2014 Santa Ponça 08/09/14

Ahir va tocar anar a Santa Ponça al Festival Creaction 2014 després d'una llarga espera. Aquest any el festival tenia un concurs de fotografia, un concurs de skate i un bon grapat de concerts en directe. El lloc on es va fer es pot dir que no podia ser millor, ja que es podien veure els concerts desde la platja i també et podies ficar dins l'aigua si et mories de calor. Els grups que varen tocar varen ser: Emma Skantz (pop/rock), Cristofer González (Pop/rock/flamenc), The Pickups (Rock/Metal), Amniotic Flower (Rock experimental), Yerroh & Nilo (Rap), Mythshine (Heavy/Trash/Power) i Unnormal Push (Metalcore). Sincerament no coneixia a cap grup però em varen agradar molt, sobretot els Mytshine i els Unnormal Push que amb el seu Metal varen conquistar a tot el públic de Santa Ponça. Els Amniotic Flower em varen parèixer molts interessants, els rapers Yerroh & Nilo em varen sorprendre molt amb les seves bones lletres de les cançons, els Pickups varen fer molt bones versions i ben interpretades, el grup de Cristofer González em va sorprendre gràcies a la seva gran actitud i no puc dir res d'Emma Skantz, ja que no la vaig poder veure. El públic de Santa Ponça es va anar ben satisfet després de 7 actuacions en directe i molt bon ambient. Enhorabona als organitzadors!

Cristofer González









The Pickups











Amniotic Flower












Yerroh & Nilo





Mythshine


















Unnormal Push

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada