Cerca

dimecres, 3 de setembre del 2014

Kaiser Chiefs Mallorca Rocks 02/09/14

Com cada dimarts va tocar anar al Mallorca Rocks i com sempre em vaig anar més que content. Aquest pic el torn va ser pel grup anglès Kaiser Chiefs, un grup d'indie rock molt peculiar i que l'havia escoltat bastant. El concert va ser molt emocionant i fascinant gràcies a la gran actitud del cantant, ja que va fer bogeries com baixar al públic, escalar l'escenari o pujar al balcó vip jugant-se la seva vida. Kaiser Chiefs va ser un grup que em va agradar molt i que sense dubte el recoman a tots els fans del indie rock. El públic de Magaluf va estar tot el concert ballant i cantant com a bogos i aprofitant els darrers dies de vacances. Abans de Kaiser Chiefs va tocar el grup Peace, banda que no vaig poder veure perquè vaig arribar tard. El Mallorca Rocks tanca d'aquí poc i ja només queden dos concerts per finalitzar el cartell d'aquest meravellós estiu que ens ha fet passar el Mallorca Rocks.























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada